kvsrgkhn 38+1 im ve acayip korkuyorum normal Doğumdan o kadar korkuyorum ki devlet hastanesindeki doktoru bile çenemle sezeryan Doğuma ikna ettim 🤣 2 gündür ara ara adet ağrısı gibi sancı giriyor geceleri Pazartesi gün verecekler bende planımı yapıp kuaföre felan giderim dedim çok korkuyorum ya