Ayseyucel 37. Haftamda kızım 3500kilo olunca bende haftaya sezeryan olmaya karar verdim 😊 Oysaki deli gibi normal doğum istiyordum ama Boyum 160 ve sadece 11 kilo alınca bebek karnıma sığmamaya başladı... Epiduralli yapıcam 🙄 simdi size sorum şu? DAHA ÖNCE SEZERYAN YAPAN ARKADASLAR ; SÜT SEZERYAN YAPILDI DİYE GEÇ Mİ GELİYOR? *** benimki gb bebek kilosuna sahip anne adayları sizler ne düşünüyorsunuz?
Derin6565 Ayseyucel âmin ol bebeyin 3 500 kilodan az çıkacak bana da 3 650 gram dedi 3.100 gram dogdu
SeherNilgnBakrc Ayseyucel benim geç gelmedi odaya geçer geçmez emzirdim hiç sorun yaşamadım sütün gelmesi çoğunlukla psikolojik nem hiç negatif düşünmemiştim
Katree Ayseyucel benimde 163 boyum20 kilo aldım 34+ 4 günlüğüm iki hafta önce 2300 dü bebeğim sizin 34. Haftada kaç kiloydu bende sezeryan olmak istemiyorum😔
Derin6565 Eset geç geliyo ama bebek emdiği zaman açılıyo size tavsiyem mutlaka alın bana dua edeceksiniz eczaneden mamsel still tea diye bir çay var doğumdan çıktıktan sonra bir su bardağı icin sonra ya pompa ile yada bebek çeksin o çok süt yapiyo göğüste ki sutu asagi indiriyo bakın nasıl faydasını goreceksiniz
Mrsmy Benim de hemen gelmisti.dogumdan 2 saat sonra emzirmistim.insallah bu seferki doğumumda da oyle olur😍saglikla gelsin bebeginiz.
Gebeyimm Ayseyucel ben sezeryan oldum ama sütüm hemen gelmişti öncesinde sancıda çektim onun etkisi olabilir demişti hemşire ama gelmemesi dert değil illaki gelir şimdiden düşünme çok takımcada gelmiyor
Deletedmom308 Ayseyucel benimde 34.haftada 2600 kiloydu ayrıca boyu kısa olduğu için daha tombiş olcak sanırım. Normal doğum da sıkıntı olur mu acaba yaa
Derin6565 Ayseyucel ama doğar doğmaz tarttilar ödemli haliydi aklım almadı benim de doktorum da hiç gorundugu gibi çıkmadı dedi
Ayseyucel Deletedmom308 yanlış bilgilendirmek olmasın ama 2900-3000 arası 🤔🙄 yani Suan :37de 3500 36da 3300 35te 3000 civarıydı
Ayseyucel Deletedmom308 bunun için dr karar versin... bnm için annem dr ve ben 40. Haftada 4küloya yakın doğuramam diye bebegin gelişimi zaten önde diye gönül rahatlığıyla sezeryanı seçtim