Bilgeferhat Nama benimde 31 haftalık olduk hala başından beri var fitil antibiyotik kullanıyorum sürekli ama geçmedi
Pier Bende hamileleğimin 14’üncü haftalarında yaşadım. Doktor bakteri oranı yüksek olduğundan hemen antibiyotiğe başlattı. Günde 2 kez 500 miligram zinnat kullandım. Çok şükür geçti. Şu an 21 haftalığım inşallah tekrarlamaz. Size de büyük geçmiş olsun.