Nama Kızlar idrar tolu enfeksiyonu yaşayan var mı? 24 haftalık hamileyim ve hala geçmedi doktorum fitil vermişti kullandım geçmeyince antibiyotik başladı... Sizde durumlar nasıl?
Nisansimge Nama bende de sürekli geçmeyen bi enfeksiyonum var hap kullandım geçmedi şimdi penisilin vurunuyorum ama geçmiyor malesef demekki bünyemle alakalı daha öncede bundan kaynaklı erken doğum yaptım düzenli takip edilmesi gerekiyor
feyzaa34 Yasemincifci monurol hiç işe yaramıyor hep hep tekrar ediyor ben her lavabo sonrası taharet günde 2.5 3 lt su ve günde 2 ütülenmiş iç çamaşırı degistirerek duzelttim bu durumu.
yaseminan Nama bende de vardı tek kullanımlık bi toz verdi doktorum onu içip sabaha kadar idrara çıkmadım geçti çok şükür
Ersozburcin Nama bnde ilk aylarda olmuştu tek kullanımlık saşe antibiyotik vermişti doktorum gece yatmadan içiyodun sabaha kadar wc yok🙈 bu kısım biraz zordu🤣 ama geçti. Doktoruna danış belki ondan verir.
Ecece Nama canım bendede var hatta idrardaki kana sıçradı asla geçmiyo lökasit 24 çıkıyo antibiyotik fitil tek kullanımlık monurol kullandım 3 litre su içtim geçmiyo senin kaç çıkıyo değerin bende 25.haftadayım 22 den beri var
Nisansimge Ecece artık sayamıyorlar bol lökasit demekle yetiniyorlar:) amorfurat vardı 7. 8 eritrosit bakteri şuan 19 ama en başından beri var canım benim
Mervehilal Nama idrarınızı yaparken ağrınız oluyor mu. Bende test yaptırdım idrar yolumda bişey çıkmadı ama idrarımı yaparken bi sancıyla çıkıyo. Acaba tekrar bi test mi yaptırsam
Elena3838 Nama ben de uc kez yasadim ilk ikisinde monurol kullandim ve tabi ki bol su ictim. Sonuncusunda belirtiler baslayinca 4 litreye yakin su tukettim ilaca gerek kalmadi sukur su cok onemli gercekten
Nisansimge Ecece malesef hala geçmedi penisilin iğnr vurunuyorum tek kullanımlık toz veriyorlar en az 2.5 litre su içmeye çalışıyorum inş sorun çıkartmaz canm
ozgeoznur Bende de hamileliğimin en başından beri vardı ara ara geçiyordu 22 haftalıkken idrar kültürüne göre monurol yazdı Dr ama hayatımın en berbat günlerini o geceden sonra yaşadım belki sırf bu yüzden ikinci çocuğu istemiyorum daha şimdiden 🤦♀️😣 monurol yan etki yaptı ve dehşet bir kaşıntı başladı oturamıyorum kalkamıyorum hareket edemiyorum deli gibi kaşınıyorum ama tarif edilemez böyle kaşıntı ağlıyorum resmen.. Dr gidecek halim yoktu aradım Dr tekrar idrar kültürü yapmamız lazım dedi ama sonuç üç günde çıktığı için benim o kadar vaktim yoktu deliriyordum ve kimse anlamıyordu ağlıyordum hiç abartmıyorum!! Eczacı bir arkdsima idrar kültürümu atttom durumu anlattım travacort gönderdi bana tabi bu arada hepinizin aklına gelen sirke su vs hepsini yaptım soğuk kompres uyguladim.. Neyse travacort rahatlattı beni ve başka Dr gittim fitil verdi 6gunluk her akşam aynı saatte uygulayıp yattım ve eşimden uzak durdum zaten fitil kullanırken ilişki kesinlikle yasak, fitil ve en az 4 litre su içtim ılık ılık şuan 30. Haftam çok şükür iyiyim 🙏