Busrayusraefe DemetDigesu ay maşallah ya rabbim sen ne yücesin inşallah kucağına almayı da nasip eder diliyorum hastalığın tekrarlamaz canım benim çok mutlu oldum adına 🙏
Gamzeemrmrt Bnde oglum henuz 3.5 bucuj yasında ve hıperaktıf huysuz bır cocuk. Dusunmuyoduk. Eşimle şok. Olduk ama rabbım. Yanı herseyın en ıyısını bılır. Oldu kabullendıkk. Şu an 14.4 gunluguz bıle kızım olucak sanırım☺️🙊🥰🥰
Busrayusraefe Nur55 dün çok kötü oldum istifra istifra çocuğa zor la yemek yedirebildim bütün gün uyudum çocuk oynadı kendi kendine arada ağladı çok zor oldu bütün gün bulantı oldu ama bugün iyiyim çok şükür inşşlah bulanmaz bir daha gerçekten çok zor
Busrayusraefe Gizem_miros aman Allah’ım 🙂benim gibi hatta benden daha önce 🙂rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️
Busrayusraefe Huris bende dokuz aylık bebek iki aylık hamileyim 🙂çok üzülmüştüm ama alıştım yapacak birşey olmayınca
Deniztaha Busrayusraefe bende 7 yıl önce daha bebegim 5 aylıkken dört haftalık hamile oldugumu öğrendim supriz oldu bana çok üzülmüştüm ama ıyiki olmus şuan biri 7 diğeri 6 yaşında ikiz gibiler ve birde kardeşleri olucak insallah ıyiki varlar 🙏❤