Busrayusraefe 🙈🙈🙈evet ben varım 2 aylıkken öğrendik miniği de bir ay öncesinde regl olmuştum sonraki ay test yaptım direk çift çizgi kan tahlili için gittim 9 haftalık dedi 😂 normalde ikinci çocuğu düşünmüyor ve korunuyorduk ama inşallah sağ Salim doğar bizim cesaretimiz yoktu ama çok şükür allah birtane daha nasip etti ♥️ şuan kızım 13 aylık oğluma 4 aylık gebeyim 🤗