Semam valla canim bende de var o su skntısı korkuyorum bebegin suyu bitecek diye o yüzden kendimi zorluyorum ictigim zaman cikacak gbi oluyo hemen kendimi tatli tuzlu biseyle bastiriyom bide arkadaslarin dedigi gibi wc de kendini zorlama benimde ondan oldu diye tahmin ediyom saglicakla kal sag salim bebegini kucagina alirsin insallah 😘