Semam Canım 10+0 ım ben de. Aynı dediğin şekilde sürekli olmayan ayağa kalktığımda ve tuvalete gittiğimde peçeteye gelen bir kanamam oldu bir haftadır. Hatta dün gece acile, bugün de kendi doktoruma gittim. Bir sıkıntı Yok bu şekilde bazen olabilir dedi, dün proluton bugün de progestan iğne vurdurdum ve bugün biraz kesildi gibi. Ben de çok korktum ama progestan kullanmaktan başka bir çare Yok. Doktor en ufak kanama bişe düşük riskidir diyor. Bu arada iki gündür ben de biraz kabızlık yaşıyordum belki etkisi oluyorudr dikkat temel lazım. Bir de dinlen hiç bir iş yapma geçer inş