istkizannesi benim doğumda haziranda nasipse. Çok severim Eylül ismini.. Etrafıma söylediğimde ne alaka eylülde doğmayan çocuğa dediler 🙄 neyse biz vazgeçtik sonra eşim pek sıcak bakmadığından.. Ama eğer koysaydım ve insanlar neden Eylül koydun ne alaka deselerdi eylülde hamile kaldım, müjdemi o zaman aldım o yüzden Eylül koydum diyecektim. Bence çok ta mantıklı bir sebep 🤣