Ozgeliz canım benim teşekkür ederim. Belki beş yüz isim düşündük. Sadece Eylül sindi içime. Mayısta doğacak diye mayıs koy diyenler bile oldu:)) ama ikimizin ismi uyduğu için başka hiçbir ismi beğenemedim. Naif sade bir isim,adlarıyla yaşasınlar kuzularımız🙏🏼💜😚