Merveyazici oooo ne güzel ben 14kilo aldım ve çoğu ödem,tuzsuz yememe rağmen hiç bi değişiklik inme falan olmuyo malesef bizimde cinsiyet kız,sanırım bu cinsiyet olayıyla kilo doğru orantılı çoğu kişiden duyuyorum erkek karına kilo aldırıyo kız tüm vücuda ve şişlik yapıyo diye 🤦🏼♀️😂kendimi böyle avutuyorum 😂