Merveyazici Ahhhh ☺️ Selam olsun dert ortaklarım mide yanması ile bu saatte ayaktayız Rabbim yar ve yardımcımız olsun insallah 💙
DeryaZ Merveyazici merhaba dert ortağım 34.haftadan selam olsun🙋 Hem yanmalı geceler hemde dön dolaş uyuyamayalı geceler😀Sen kaç haftalıksın canım
Meryemsefa Merveyazici amin canm bende bugun bebegimi cok az hafif hissettim o yuzden uyuyamiyorum da cok korkuyorum stres yaptikcada sanirim hic hareket etmiyo bisey oldumu diye atesim cikti resmen 26+2 olduk sizdede boyle hissetmedigin gun oldumu
Srfn11 Merveyazici Bizde babannemizle muhabete daldik bu saate kdr tabi cise gitmekten zaten uyuyamioruz 30. Haftadayiz 😂😂😂🙊🙊🙊
DeryaZ Merveyazici ah ah ilk zamanlar bugünlere gelmek isterdim şimdi ilk zamanlara dönmek istiyorum 🙈
Merveyazici Zynpdrgn bendeeee 😳😳 içimdekine ses ediyorum arada okadar çok midem yanıyor ki dua et popondada minik tüyler olsun yoksa ısırırım seni diyorum küçücük kafanda bu kadar midemi yakacak sac çıkmaz herhalde 😂 diyerek de ekliyorum
Zynpdrgn Meryemsefa evet canım o haftalarda normaldir benimde olmuştu çikolata yiyince oynuyordu içim rahatlıırdu
Merveyazici Meryemsefa olmaz mı hıc hissetmedim Bigün :( ağla ağla mafoldum hemen sağlık ocağına kalp atışını dinlemeye gittim meğersem yorulmuş oda salak gibi 1 gün önce merdiven sildim :( sensin neyine yni bir de senin haftalarındaydım sanırım
Zynpdrgn Merveyazici hem bence mide yanması saçla alakalı değil bence ya çünkü benim ilk aylarımda kusarken hem modem yanıyordu hem yediğimi sürekli kusuyordum ilk üç ay böyle gecti
Meryemsefa Merveyazici bende yarin saglik ocagina gitmeyi düşünüyorm sabah olsa hayirlisyla gecmiyoki zamanda uyumayınca
Zynpdrgn Merveyazici 36+2 olduk yeter artık doğsun bence yoruldum taşımaktan belimden ağrılar eksik olmuo
Merveyazici Srfn11 hahah 😂 ınanırmısın 02.59 da gittim 03.10 da birdaha ☺️ Bekliyorum şimdi ne zaman gidicem diye