Elwing6 bende ilk ares dedim herkes bi one öyle yunan ismimi koycan dediler😆şimdi son ve kesin kararımız alex ama kimseye demiyorum çünkü bık bık bık laf edicekler getçi çokda umrum değil ne derlerse desinler 😂ilk oğlumun ismi arben onada bir ton sey demişlerdi böyle isim mi olur arda bile demişlerdi çocuğa 😂herkes herşeyi diyo ilkeyi begendiysen koy iserse onlar ülker bile desinler😆bizim bi tanıdığımızın cocugunun ismi ilkem di🥰