Rknvlkn Sumeye bende hep erkek hissettim nedense ama doktor kıza benzetti ilk gebeliğim zaten sağlıklı olsun da 😊
Leila Selam biz azerilerdede hep oyle soylerler sag erkek sol kiz bende ikiz gebeyim biri erkek birini bilmiyoruz🤷🏻♀️ Saglikli olsunlarda bawqa biwey istemem🙏🏻🥰
Leila esractn Ben 22 hafta 3 gun olduk wukur seni hep takip ediyorum yorum yazmasamda saglikla kucagina alasin inwALLAH🙏🏻 Sag tarafimdaki bebek hep kalp atiiwi gibi hiss ediyorum ama soldaki hep sert wekilde oluyor kiz olsun cok istiyorum🙏🏻
esractn esractn herseyden onemlisi saglikli olmalari zaten🙏🏻 canim erken dogum riskim var henuz biseyleri yok ondan merak ediyoruz 😊
MehmetAkifZeli Bunların hiç biri tutmuyor tutsrsa da ya tutsrsa hesabı ben size diyeyim boşuna şey etmeyin😂😂😂