Alyamucize Denizanne amerikada yapılanı yaptırcağım bende doktorum para için yapmaz çünkü tahlillerimi bile para almamak için sağlık ocağına git boşuna para ödeme diyor o karnından sıvı aldır istersen üniversiteye git dedi ama oda bebeğe risk verir diye yaptırmam ama amerikada yapılan bebeğe hiç bir sakıncası yokmuş
Naneliseker01 Alyamucize biz de yaptırdık nifty ama istanbul da bakılıyor ; artık iatanbul da bakılıyormus amerıkaya gıtmeden
SdaSglm Alyamucize güzel sonuçlar alırsın inşallah, kuzenimin oğluna da down sendromu olacak dediler şimdi 6-7 yaşında çok sağlıklı, içini ferah tut, her şey güzel olacak, sonuç ne olursa oldun o bir mucize ve senin yavrun
Ozderr Alyamucize yaşınızdan dolayı o risk çıkmıştır korkmayın emin olun ki o yapılacak dna testinde bebeğinizin hiçbişeyinin olmadıgını göreceksiniz. Cok değil yirmi gün önce arkadasım yaptırdı bu testi tertemiz çıktı Sizinde öyle olacak inşallah hiç üzülmeyin
Gamzeciks Alyamucize direkt down sendromlu dememişlerdir. Riskin yüksek çıkmıştır risk kaç ona bakmak lazım önce? Benimde 4lü testim riskliydi. Nifty testi yaptırdık. Yurtdışına gönderiliyor test. %99 doğru sonuç veriyor. Bizimki temiz cikti cok sukur. Insallah sizinde öyle cikar. Bol dua edin. Bir kac firma var bunu yapan. Fiyatida 2.500 civariydi. Biraz pahali ama riskli durumlarda sigortan varsa karsiliyor. Bizimkini karsilamisti.
Alyamucize Gamzeciks 4 lü taramam 1.50 çıktı bende kanımıngöndereceğim ama devlet karşılamıyor özelden yaptıracağım 2750 tl
Prettymom Alyamucize teyzeme dediler canım hiposefali onun da Cumartesi çıkacak sorunu sadece özellerin yaptığı bir test varmış yurt duşuna gidiyormuş biz de onu bekliyoruz temiz çıkar inşallah senin ki de onunki de
ZCandan Alyamucize cok.duydum boyle soylenip saglikli dogan bebisleri icini ferah tut canim benim duani et rabbim herseyin hayirlisini verecektir.
etugce Dna için iki test yapılıyor eğer sadece down için risk çıktıysa ona uygun olanı yaptır derim 4 kromozomu ve xy yi tarayan test 3000 iken full olan 3500 tl biz başka şeylerden de şüphelensiğimizden full yaptırdık ama Senin sadece down için süphe görüldüğünden 4lüyü yaptırman yeterli bir de içini ferah tut ben çok araştırdım yaptırdığımız firmanın ilgilileri test sonuçlarında 1000de 2 sendromlu bebek geldiğini dediler. O yüzden içini ferah tut mutlaka ve amerika deyip çok kandırılan olmuş kargo takip numarasını mutlaka al :)
Alyamucize etugce doktorum görüştü izmirle garanti yer yani nifty test 2750 tl herşeye bakılıyor down sendromuna bakılırsa 2500 tl bende hepsine baktıracağım rabbim bilir artık ama herşekilde kabulüm o belkide benim cennet kapımı aralayacak
sinanimm Alyamucize bence o testlerin hepside gereksiz. Ben yaptirmadim sadece ayrintili ultrasyona girdim. O sonuclar down sendromu cikiyor ve annenin psiklojisi alt ust oluyor . Bence hic takma canim gerkesiz testler bide karnindan sivi alinmasina izin verme. RABBIM. Hepiize hayirili salih saglikli bebekler nasip eylesin 😃😍
Alyamucize btlunl izmirde yapılacak nifty dedi doktor izmirden ekip gelip kanımı alacaklar amerikaya gidecek 14 gün sonra çıkacak sonucuda
lal82 Alyamucize benim ikili testte ense kalınlığı 3.8 çıktı ama burun kemiği vardı.Bana da test yaptırmamı söylediler ama ben bebeğimi aldırmayı düşünmediğim için yaptırmadım.devlet riskli gebeliklerde ücretsiz fetal DNA yapıyormuş.(yani anneden kan alınıp yurtdışına gönderiliyor) benim doktorum söyledi ama ben istemedim çünkü ne olursa olsun aldırmayacağım.geçen hafta kontrole gittiğimde ense kalınlığı normaldi.haftaya detaylı ultrasona gireceğim.orada ense kalınlığımız netleşecek.
Gamzeciks Alyamucize indirim yaptırt mutlaka. Her hastanede fiyatı farklı bu arada. Acıbademde yaptırdım bir kaç ay önce. 2300 dü haberin olsun
Mrym53 Alyamucize 2li tarama testin temizse eğer 3lü 4lünün hiç bir ehemmiyeti yok kafanıza takmayın benim doktorum boşuna yaptırma 2li temizse diğerleri 2liden daha düşük demişti nasıl bi anda karar verebiliyorlar sakın sıvı felanda aldırmayın