Alyamucize ama bu yüksek bir risk değil ki bana da 1.9 çıkardılar ikili de daha sonra detaylıya girdim ona da var dediler dediğiniz gibi Amerika’ya giden bir kan testi var dediler maliyeti yüksek diye yapmadık ki zAten aldırmak gibi bir niyetimiz de yoktu çok iyi bir doktora gösterdik sonuçları hiç sorun sıkıntı yok dedi rabbime emanet dedik bak bugün 33 haftalayı bitirecez nerdeyse 😊 sende hiç sıkma canını yine için rahat edecekse yaptır o testi ama ikili de 3 ve üstü risk grubundaymış senin de değerlerin düşük bence boşuna yaptırma derim 👍