Busrababuz 34. Haftaya giriyoruz ama bende aşırı halsizlik var evi süpürmeye kalkıştığım da yarıda pes ediyorum sürekli yatmak istiyorum sizde böyle mısınız?
BurcuuA Busrababuz 31+2 yim daha şimdiden böyleyim 34 gelince herhalde hiç kalkamam hiç bişi yapamasım yok sürekli boş boş yatmak istiyorum
Yagmurerol Busrababuz 36+2 yim... çok zorlaniyorum hangi birini yazsam bilemedim 😔 ağrılar, şişkinlikler, çabuk yorulma, oturup kalkarken zorlanma, uyuyamama.... daha da sayabilirim😅😅 olsun saglikla dogsunlarda 🙏🏽
Busrababuz Ezgisare bana arada böyle uğruyor halsizlik ama bu sefer aşırı kafamı yastıktan kaldıramıyorum
AytenUmud 33cu haftama kadar cok zindeydim. 33gecdi halsizlik agirlik agrilar hepsi geldi. sanki ilk haftalarima dönmüş gibi oldum. Bebis cok agirlasiyor galiba vücut yorgun düşüyor
Busrababuz AytenUmud galiba ama aşırı bir halsizlik kalkıp yemek yapasım gelmiyor yenmeyince de midem yanıyor son 1 ay böyle geçecek galiba
Tubakrts Ben de öyle oluyorum özellikle akşam yemeğini yedikten sonra sanki içimde taş var yerimden kalkasım gelmiyor. Sofrayı zor topluyorum gerçekten
Busrababuz BurcuuA kotu yani eş geliyor işten yemeği filan geçtim sohbet edesim gelmiyor bu ara yaptığım en önemli aktivite yatmak
Busrababuz Mnur yok canım 1 hafta önceye kadar dinctim Annemin yanına gidiyordum 1.5 saat var aramızda şimdi yarın randevum var 5 dk hastane ile aram nasıl gidicem diye düşünüyorum
Mnur Mnur iyi cnm bn kullanıyorum uyku veriyor düzenli sancı çıktı hiç ilaç kullanasım glmıo dikkat et cnm. Her an herşey olabilir
Busrababuz Yagmurerol 2 hafta sonra mı düşünemiyorum 🤣🤣 şimdi böyle isem aynen sağlıkla gelsin kuzular birazda Allah bize gayret verir inşallah
Nilsuuuu 34+3deyim sabah erken kalkıp işe gitmek zor geliyor akşamı zor ediyorum eve gelince de bitkin yorgun oluyorum 😞
Nilsuuuu aysegulka328 zor olmaz olur mu masa başı çalışıyorum ama o bile çok yoruyor yatmak uzanmak istiyorum yapamıyorum kıyafetler sıkıyor bunaltıyor eve gitsem de rahat rahat bir şeyler giysem diyorum sabahları sürünerek uyanıyorum
Nilsuuuu Busrababuz kamu kurumunda uzman olarak çalışıyorum ama bu aralar yoğun işler sırf Doğumdan sonra iznim uzasın diye katlanıyorum