Deletedmom6373 Minikaydoganlar Evet vurulduğunda bende hicbirsey hissetmedim dün ama bugun çok agriyor ilkindede 1 hafta çekmistim
Deletedmom6373 Nursemom Omzuma ve bileğime vuruyor ağrı malesef ama bunlara bebeğimiz için katlanıyoruz tek sağlikla kucağimiza alalimda bunlar geçici :)
Nursemom Deletedmom6373 aynen canım amin inşallah 🤲🏻Anneliğe böyle böyle alışıcaz güçlü olmamız lazım🥰
sydtns NrglBayar aynı düşüncedeyim ya bende öğlen 2 gibi yaptırdım. Hala bir ağrı yok korkuyla bekliyorum burda okuduklarımdab sonra
HHEALBYRK Deletedmom6373 bende 2.dozu vurdurdum ilk doz çok ağrımıştı bu sefer hemşireye sordum 2. Gün banyoda aşı vurulan yeri ovala demişti gerçektende iyi geldi tavsiye ederim sizede 🤗
Yazar gozdegokce yanlış hatırlamıyorsam 18. Haftadan 22. Haftaya kadar ilk doz ikinci dozda 1. Dozdan 1 ay sonra 3. Dozda doğumdan 3-4 ay sonra
Denizanne Deletedmom6373 bende geçen hafta yaptırdım 2. Sini. Fakat garip bi şekilde benim hiç ağrım olmadı ikisinde de. Şanslıyım