Deletedmom6373 Kızlar dün 2.tetanoz aşımı yaptırdım kolum çok ağrıyor sizlerde yaptirdinizmi ağrıdımı :(
gunes91 Deletedmom6373 evet 1. de ve 2. de agrım oldu 3 gün kolumun üstüne yatamadım sonra geçiyor tabii.. :/
NrglBayar Deletedmom6373 bende bugün ikinciyi yaptırdım henüz ağrı yok. Saat kaçta yaptırdın canım bende de olur mu ki🥴 çok geçmiş olsun bu arAda. Hemşire kolonyayı buzdolabına koy arada alı yapılan yere süt dedi bi de soğuk kompleks
Deletedmom6373 Yazar Evet 1.de bende 1 hafta çektim bu sefer yine çok agriyor kaldiramiyorum kolumu :(
Yazar gozdegokce yanlış hatırlamıyorsam 18. Haftadan 22. Haftaya kadar ilk doz ikinci dozda 1. Dozdan 1 ay sonra 3. Dozda doğumdan 3-4 ay sonra
Minikaydoganlar Melisecmel vurulduğunda hiç bir acı hissetmiyorsun hatta benim ertesi günde agırmadı gaza gelip çok fazla hareket ettirdim bulaşık falan ondan sanırım ağrı başladı 1 haftaya geçti herkeste aynı etkiyi yaratmıyor korkma
Deletedmom6373 Melisecmel Vururken hic hissetmedim normalde iğneden çok korkan birisiyim hic acı hissetmedim ama sonradan ağrısı oluyor işte
Deletedmom6373 NrglBayar Ben dün yaptirdım fazla ağrı yoktu ama bugün çok fazla ağrıyor oynatamiyorum kolumu hemşire 1 haftaya kadar ağriyabilir normal dedi
sydtns NrglBayar aynı düşüncedeyim ya bende öğlen 2 gibi yaptırdım. Hala bir ağrı yok korkuyla bekliyorum burda okuduklarımdab sonra
Deletedmom6373 Minikaydoganlar Evet vurulduğunda bende hicbirsey hissetmedim dün ama bugun çok agriyor ilkindede 1 hafta çekmistim
Nursemom Deletedmom6373 2.dozda benimde biraz ağrılı oldu ama geçti sıkıntı yapma sadece ağrı yapıyorsa geçer 🙂
Deletedmom6373 Nursemom Omzuma ve bileğime vuruyor ağrı malesef ama bunlara bebeğimiz için katlanıyoruz tek sağlikla kucağimiza alalimda bunlar geçici :)