Aydemr Sezgin Aa neden bu yorumunuza çok şaşırdım. 3 yıldır da ödül alıyormuş o araba . Ve pahalı da .
Sezgin Aydemr ya bilmiyorum ödüllü falan da içime sinmedi öyle duruyor evde. Kumaşını beğenmedim çok fazla yer kaplıyor bir de
glbngms Aydemr kesinlkle bak bencede🤗 ben ucuz olsun falan istiyodum ama bunu görünce çok içimize sindi🙆♀️ rabbim gğzel günlerde kullanmayıda nasip etisn de😌
elfemrhbbs Aydemr olsun canım allah gönlünüze göre versin. araştır indirimleri takip et istediğin gibi bulursun inşallah😊🙏🏼