elfemrhbbs ah bizde yok öyle durumlar. Anneme al dedim bende. 🤭 beneto 540 düşünüyordum o zamanlar oda 700 lira vermeyi kabul etti. Ama daha güzelleri var üstünü de ver diyemem 700 bile iyi veriyor durumu olmadığı halde. Ben tamamlıcam üstünü de nasipse ama aşırı pahalı da alamam . 🤷🏼♀️ Nasip artık bakıyoruz. ☺️