vnhrsmrgl
🌸 Anne için 🌸
🌸 2 gecelik ( hastaneye giderken giydiklerinizi anında çıkartıyorlar zaten çıkışta tekrar giyersiniz ekstra kıyafete ihtiyaç olmuyor )
🌸 Hastane terlikleri aşırıı ince ve rahatsız edici kendi ev terliğinizi koyun
🌸 kullanır mısınız bilmem ama ben alıyorum yanıma ( GEBE KORSESİ )
🌸 depend ve normal kilot ( dependin üzerine tekrar kendi kilodunuzu giyin inanılmaz rahat oluyor.)
🌸 emzirme sütyeni geceliğin altından hayat kurtarıyor gelen misafirlere karşı evdede rahat kullanımı.
🌸 bir adet memelyn ( bal mumundan ücretide uygun) hayat kurtarıcı!!
🌸 havlu kesinlikle alın
🌸 çoğu hastane ped vermiyor her ihtimale karşı 2 adet koyun depend varken pek kullanılmıyor ama yinede çıkışta kullanılanilir.
🌸 kendinize bir adet çorap koyun ne olursa olsun üşürsünüz.
🌸 dilerseniz anne tacı bebek tacı vs süs ürünleriniz.
🌸 Bebek için 🌸
🌸 5’li takım 2 tane ( Biri doğduğunda diğeri çıkışta giyilir emin olun fazlası hiç bi işe yaramayacaktır sadece kendinize eve geldikten sonra iş çıkaracaksınız yıkayıp duracaksınız.)
🌸 5 adet bebek bezi artacaktır bile.
🌸 ıslak mendili ve ağız mendili
🌸 pişik kremi kesinlikle alın sizinde işinize yarıyacaktır.
🌸 bir adet penye pazeni ( battaniyesi) hastane içinde kullanılacak bir adet kalın pazeni (battaniyesi) çıkışta kullanılacak
🌸 bebeğe çorap kıyafetleri genelde patikli oluyor ama bazı hastaneler istiyor üşütmemesi için her ihtimale karşı koyun .
Son olarak da TAŞIMA KOLTUĞU
Uzun oldu biraz ama umarım açıklayıcı olmuştur inanın abartmanın bi anlamı yok kullanılmıyor sonuçta sadece kendinize eziyet etmeyin sadece bu yazdıklarımı kullanacaksınız emin olun ♥️
🌸 hepinize sağlıklı doğumlar dilerim 🌸