Kizlar merhaba ..bende dogum yaptim acibadem.de elif hanim var .sezeryan oldum inanin iki gunde ayakta idim .hatta sinavim var oraya gittim ..cok iyi bi doktor .bu arada kuafor geliyo ,banyo yaptiriyolar ,iki kisilik rezerveli yemek paket programlari oluyo size icinde ne var secenek sunuluyo