FulYasin01 Gozdekaraoglu 11+6 Bu ayın 17 de kontrolüm var öğrenirim inşallah , ama içimden erkek gibi geçiyor 🤭😻😻😻
Gozdekaraoglu FulYasin01 maşallah 😊 bende hep erkek hissettim ama prenses olacak .😊 ne olursun olsun sağlıklılar ya o yeter 🙏
FulYasin01 tugcemre Geçen sende bende Zerrin hanıma gidiyordum çok kalabalık beklemek beni yoruyor diye bıraktım🤔🤔
tugcemre herkez erken gelıyr ondn son saatlere yakın gidiyrm doktor iyi yani o yuzden@FulYasin01#350675
FulYasin01 tugcemre Yok bende çok memnundum Zerrin hanımdan dediğim gibi kalablık beni bunaltıyor bekleyemiyorum 🤗🤗
tugcemre Meleklerim kaç aylıksın cnm doktor cok iyi daha öncedende bizin aıle doktoru gibi herkezi o dogum yaptırdı
FulYasin01 Ozlemos Sevda hanım hiç doktor havasında değil , dediğiniz gibi çok cana yakın çok ilgili bir bayan gerçekten insanı rahatlıyor aklında soru işareti bırakmıyor ☺