ddamserc ben hamile olduğumu öğrendim netleşene kadar 2-3 günde bir tane içtim sonrasında kalp atışını duyduğum gün bıraktım. İçmicem netleştiğinde dedim ve içmedim şuan 14+3’üz hiç içmedim ve inanın canım da istemiyor gerçekten kafada bitirip kararlı ve emin olmak gerekiyor kendimden ziyade bebeğime en ufak bi zarar gelsin istemem kendi zevkimden mecburen fedakarlık ettim bence yapabilirsiniz kendinize inanın. Bırakamıcak olsam bende bırakamazdım gerçekten. 1-2den nolucak demeyin bu bebeğim için zararlı ötesi yok deyin ve kendinizi zorlayın