SecilD ben gebeliğimi 2 haftalıkken öğrendim, üstelik bi kez kanamam da oldu düşük riski için ilaç kullandım. Ama doktorum ilk günden beri günde yarım saat yürüyüş yapmayı şart koştu. Öyle yorulcak şekilde değil ama mutlaka yürümelisin gebelik sadece böyle şeylerden değil sinir stresten de zarar görür yürüyüş aklını zihnini de sakinleştirir dedi. Sen yine kendi doktoruna danış istersen rahim kısalığı olan arkadaşlar hep yatıyor mecburen. Doktorun yürü derse yürürsün