BirVeraAnnesi35 Esilaumut ağrının olması çok normal bizde 7+6 yız hala daha oluyor doktora gitmedin sanırım gittiğinde sorabilirsin kanama dışındaki kasık bel karın ağrısının cok normal olduğunu söyledi doktorum
Mercimekkkanasi Esilaumut adet olacakmis gibi bi şancı oluyor bebek yeni yerleşmeye çalışıyor canım bol bol yat dinlen
melegiminannesi Gayet normal o haftalarda cünkü rahmin genişliyor ve bebeğe vücudun alışmaya calısıyor 8 ve 9. Haftada bitiyor o sancılar 9. Haftadna sonra ara ara rahim genişlediği zaman oluyor pnun haricinde aşırı adet sancısı bele ve kasık bölgene vuran bir ağrın olursa şiddetli kanaman olursa ve pembe kırmızı akıntıların olursa hemen doktora git