Esilaumut Merhaba kızlar henüz 5 haftalık gebeyim Fakat sizdede oldumu merak edıyorum Hamileliğimi öğrendiğimden beri karnım ve kasıklarımda bir sancı kramp söz konusu Yaşayan var ise bilgilendirebilirmi
aaslii34 Esilaumut hayırlı olsun canım adet sancısı gibi oluyor ağrı çok normal ağrı şiddetlenip kanaman olursa o zaman beklemeden git doktora..
Ggizemsnl Esilaumut oluyor canım sonraki haftalarda daha şiddetli olacak. 20. haftadayım tek kalçam iptal 🥺
Mucizem00 Esilaumut oldu canım bazen sanki her an adet olacak gibi ağrı yasıyordum belim başım çok ağrıyordu ve özellikle uykum çok oluyordu.
Ftmemne Hayırlı olsun. Benimde 7 haftaya kadar oldu bıçak saplanması, adet sancısı, adet olacakmış hissi. Normal merak etmeyin. Şu an 8 haftadayız geçti.
Esilaumut Mucizem00 evet yaaa aksamları surekli uyuyakalıyorum bide karnımın üstüne yatıp uyumaktan korkuyorum sureklı uyanıyorum:)
Asmuas Bende 4 haftalık gebeyim ben adet Olcan derken gebe olduğumu öğrendim göğüslerim bbelim kasıklarım çok ağrıyor
Ezgi2019 Esilaumut çok normal bende 6+3 üm hala hafif ağrı kramp oluyo ve sanırım olucakmışta. Korkma yani ☺️ Rahim duvarı genişlediğinden vücut kendini hazırladığı için öyle şeyler hissetmemiz normalmiş
Mlssa Esilaumut Hayırlı olsun canım.İlk zamanlar benim de öyleydi çok fazla kasık ağrısı oluyordu normal canım😊
yigitmom_ Esilaumut canim benim de oyleydi göğüs kasik agrisi korkuttu doktora gittim kesemizi gördük ama düşük riskin var dedi iyiki gelmissin dedi o yuzden aşırı olursa doktora gorunmeyi ihmal etme hafifse normaldir
mercimegin_annesi ayni agrilardan bende şikayetçiyim bende 5+4 hamileyim. Doktorumun söylemesine göre normalmiş