mrsdoruk emel16 canım. Akşama anca paylaşabilirim işte olduğum için ama 1-2 tanıdıgım daha var almıs onlarla konuştum beğenmişler kalitesi de iyi diyorlar ama bakalım ☺️
Rrraaaiiinnn Aski alamayanlar uzulmesin ben izmir foca da oturuyorum normalde burdaki 101 de bebek askisi vardi ondan almistin onceden ,bugun gelenler gordum daha ince geldi bana önceden bulunanlar daha güzel bana göre kismet olursa aski gelir başka şekilde nasipse :)
Hlyaal B-P-R aynen bende eşimi gönderdim ne bulsa almış doğmamış çocuga :)mavi almış kuveti oyun halısı pike oyuncak ne bulsa almış henüz görmedım ama inş daha da abartmamıştır ayakkabı çorap diyordu enson:)))
pamukgebe Doga1 kesinlikle gevşek . Biz su koyup denedik sızdırıyor yarın iadesini yapıcaz maalesef . Deneyin derim .
Lavinia1924 Kizlar 10 nisanda aynı kuvet tekrar geliyomus sanırım bi arkadaş brosur attı ve küvet 15 tl kova 5 maşrapa 1.5 tl ye mi ne gelecekmis haberiniz olsun bulamayanlar için askı felanda gelcek ben almayı çok istedim ama eşim ameliyat olduğu için gidemedim bizimde banyo setimiz kaldı sadece
mrsdoruk emel16 canım kurduk eşimle beraber çok beğendik açıkcası gayet sağlam piyasada 300’e mama sandalyesi bulmak bile o kadar zor ki işimizi görür her şekilde 🥰
2cocuk2kopek babymomm Yaa ben esime dedim benim hareket etmem uasak diye sadece küvetini almiss🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Lavinia1924 fikriye bilmiyorm canım 10 nisan yaziyo tarih olarak başka bisey yok altta da 8000market felan yaziyo eski değildir heralde