Habibee babymomm evet askida bugün canim fiyati çok uygun kaçırma derim bizim buraya gelmemiş gelseydi bende alicaktim😏
Nazli18 Bende aldım kızlar küvet setini gayet güzel ben renksiz aldım diğer çocuğumda da kullanırım diye 🙈 askı da alacaktım ama gelmemis
Neslihankyvn Bende aldım kızlar her rengi vardı ilk bebeğim kızımız olacak yeşille pembe arasında kaldım ama dayanamadım pembe aldım😍 askı ve zilli kapı süsü de aldım☺
Levelmas Kızlar şimdi postu okurken böyle cicilerin oldugunu duydum ve hemen A101 e gıttım veee aldım. Sağ olun bilgilendirdiğiniz için🤭💕
Elif78 Levelmas bende gittim aldim bugün oldugunu unutmusum annem hatırlattı ikindi üzeri gittim şansıma varmış mavisini kaptım geldim paşama😍 cok beğendim fileside olsaydi iyiydi ayri alicam ama standartmıki insallah küçük gelmez😏
mrsdoruk babymomm 300₺ aldık canım valla ben önceden aldım daha dogum bile yapmadım ama uyguna bulmuşken açıkcası almak istedim ☺️ Çünkü genelde hep 50₺ lik mama sandalyeleri geliyor bim ve a101’e
emel16 mrsdoruk mama sandalyesi gelince fikirlerini paylaşır mısın canım bende istiyorum ama işteyim bakmaya gidemiyorum güzelse alınabilirse annemi göndericem 😂
mrsdoruk emel16 canım. Akşama anca paylaşabilirim işte olduğum için ama 1-2 tanıdıgım daha var almıs onlarla konuştum beğenmişler kalitesi de iyi diyorlar ama bakalım ☺️
mrsdoruk emel16 canım kurduk eşimle beraber çok beğendik açıkcası gayet sağlam piyasada 300’e mama sandalyesi bulmak bile o kadar zor ki işimizi görür her şekilde 🥰
Hlyaal babymomm Okur okumaz eşimi aradım hemen git al diye ben işteyim çıkamıyorum inş vardır burda:)