Bluedreams 0909esra tesekkur ederim benim doktorum sizinki gibi aç gel filan demedi kahvaltı yapıp gittim, sonucta da bir şey cıkmadı iyi dedi anlamadım valla 🤷🏻♀️
0909esra Yurdanur çok saol kuzum yaptırdım çok şükür sıkıntı yok dedi doktor normal Aralık’larda çıkmış, ama tabi tatlıyı abartmak yok gebelikte dedi☺️
Yurdanur 0909esra aynen canım bana da aynısını dedi 😊 bi zararı yok zaten bunun.. için içini yiyeceğine yaptırıp rahat etmişsin hayırlısı olsun 😊
0909esra Pinpin yani kuzum en azından artık içim rahat zaten bi zararı olsa bunca doktor neden yaptırmayı önersin, insan korktuğundan kendine bi destek arıyor sadece☺️🧡
SerminMutlu 0909esra ben yaptirdim hicbir sıkıntı yasamadim yaptirmamak ciddi sıkıntılara yol acabilir ama 🙄😑
merhuli Devlet hastanesinde önceden randevu almak gerekiyor mu şeker testi için yoksa hafta gelince direk yapıyolar mı
0909esra merhuli benim dün randevum vardı doktordan fiş verdi bugün gittim canım aç karna olması gerekiyormuş özellikle gece 12den sonra su bile içme dediler, 24-28 haftalar arasında oluyormuş
0909esra Bluedreams yaaa bana özellikle 60 dakikalık aralarda bile su falan içme dediler görevliler, sonucun temiz çıkmasına sevindim kuzum