edagoktug53 bu konuyu ben de merak ediyorum. Bikac hafta önce taşınma durumumuz vardı doktorumdan 3 gün rapor istedim. Rapora yazdığı sebep erken doğum tehtidiydi. Simdi tekrar rapor almak istiyorum ama hem calisabilir raporu hem erken doğum tehdidi icin rapor vermek mantiksiz olur 🙄 hamile kadina baska ne sebepten rapor verilebilir bilemedim. Yani oraya ne yazılabilir.