Kdrklc0 29 Dayım ama 32 de hemen çıkmayı düşünmüyorum bende canım dayanabildiğim kadar devam edeyim diyorum. İzinlerimi Doğum sonrasına saklamak istiyorum. işim oturarak ama masa başı olduğu için beyin yorgunluğu oluyor eve gidince anlıyorum bende yorulduğumu. Mayıs ortalarında izne çıkıp temizliğimi kalan hazırlıklarımı falan halledeyim diyorum bakalım nasi canım