Ozanz ben spinal oldum canim Harika bisey hemencecik iyileştim bide yapıştırmışlardı 3 cu gün çorba yapıyordum düşün 😍 tek ve en igrenc hala geçmeyen bel agrim var o nokta sanki fıtık gibiyim bazen bacağıma falan vuruyor kasılıyorum ama yine aynisini yaptiricam Cok rahat bel agrisi dışında