Melikecoban Dmls3008 ağrı patnosta oturuyoruz biz canim tayinciyiz.yaa bizim bebisin kilosu az geldi bana üzüldüm bugün 😭 siz nerede oturuyorsunuz
Dmls3008 Melikecoban bursada oturuyorum bende canım ❤️😇 üzülme kuzum bebeişinin kilosu gayet iyi sağlıkla doğsunlarda tek duamız o olsun canım bu arada yaşın kaç ❤️
Mrv93 Selam hanımlar bizimde 27 mayıs gözüküyordu en son. Son 2 kontrolde resmini almadık oyüzden tarih değiştimi bilmiyorum.. 32. Haftadayız 2000 gr olmuş kızım💜 Doğum pozisyonumuda almış artık yürürken kasıklarda baya baskı oluyor ve sırt ağrılarım git gide artıyor ama olsun bunlar tatlı ağrılar🎀