gksuaks senayck Aynen şuan ben de her iki doğum şeklinden de korkuyorum🙈 ama dediğin gibi öyle ya da böyle doğcaklar yani😍 sağlıkla gelsinler de inşallah son zamanlarımız artık sabredicez🙏🏻
YesimTemur [bilinmeyen] yok hayır sadece resimli gönderi attı böyle yapacaksın diye ama yapmayacağım öyle ya da böyle yine kesik oluyormuş doğumlarda
Busra280607 33+2 olduk 22 magıs dedi doktoruz dogum için ama bende hiç bir belirti yok ağrı sızı uyumamama faln cok rahatım sadece ıstahsızlık var o kadar acaba normal mı sızlerı okudum kendımden bi an şüphe ettim 😊
Dmls3008 Melikecoban canım doğumlarımız aynı Allahımm sağ sağlim kucagımıza almayı nasip etsin. bebişinin cinsiyeti ney ve kaç kilo öğrenebilirmiyim canım ❤️😍💞🙏
Melikecoban Dmls3008 kızımız olcak inşallah canım iki hafta önce 1700du yarin yine kontrole gitcez bakalim nekadar büyüdük 😀 sizin ne cinsiyet kaç kilosunuz
istkizannesi YesimTemur 23 mayıs normal 15 mayıs sezaryen tarihim. Sezaryen olacak kısmetse 😊 çooook heyecanlıyım
Gulllll YesimTemur 13 mayıs gösteriyor. Ama galiba bizimki çabuk gelicek. Ve daha hiç bir şey hazır degil 🙈
Dmls3008 Melikecoban benimde oğlusum olucak Allahın izniyle canım bende 2 gün önce gittim 2 kiloydu oğlusum 💞🙏❤️
Gulblt Bizim de kısmetse 19 mayıs beklenen herşey maşallah çok güzel gidiyor birşry yok derken grip yakalandım nefes alamıyorum tıkanıyorum o yüzdende uykuda sıkıntı çekiyorum zorda kalırsam parol alıyorum nane limon portakal VS dışında öneriniz varmı 😣 Allah herkesin bebişlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
Melikecoban Dmls3008 biz de çıktık şimdi doktordan,1900 kilosu bebişin.allaha şükür herşey yolunda 🙏 haber veririm doğumu da sen de haber ver 😂 beni de uyku tutmuyor bu arada heyecandan 😍😍
Dmls3008 Melikecoban valla benide uyku tutmuyor nerede oturuyorsun nerelisin acaba canım? 💞❤️ Bu mesajların özel bölümü yokmu acaba orda daha rahat konusuruz 😅
Melikecoban Dmls3008 ağrı patnosta oturuyoruz biz canim tayinciyiz.yaa bizim bebisin kilosu az geldi bana üzüldüm bugün 😭 siz nerede oturuyorsunuz