Zeynepemre rabbim sabrını cidden veriyor eğer normal Doğum için hiçbir riskin yok ise normal Doğum olarak ilerliyorsa durumun hiç düşünme sezeryan olmayı derim, sancımın en yoğun oldugu durum da bile beni alsınlar sezeryana felan diye düşünmedim bile İnan insan dayanabiliyor,inşallah herkese kendi Doğumum gibi Doğum yaşamasını dilerim tarifi yok o duygunun.