Hiçbir belirti de olmayabilir kızlar, benım karnım inmedi suyum gelmedi felan, bi gece ansızın karın ağrısı yaşadım geçmek bilmedi ve hastaneye gittik kontrol edildiğinde 5cm açılmam olduğunu söylediler.ve saatler sonra Doğum gerçekleşti o yüzden bazı belirtiler olmadan da bebecikler gelebilir kızlar