Tugba2626 adm şimdi sizin postunuzun hemenaltında şunlar şunlar beğendi şunlar şunlar cevap yazdı diye yer varya işte bence orada mesela ayşe cevap yazdı yazıyor. Ben ona tıklayıp pat diye ayşenin mesajına gidebilmeliyim .
Noor Bi konu okuduktan sonra çıkınca en baştaki konuya dönüyor. Kaldığımız yerden devam edilmiyor. Düzeltilebilirse çok güzel olur 👍🏼
Zuhresule adm sabitlenen indirim, tavsiye vb postlarda birine cevap verince yorumun altında listelense, sadece cevaplara bakmak isteyen tıklayıp bakabilse çok iyi olur. Gerekli gereksiz tüm yorumları okumak zorunda kalıyoruz.
Tekmile Zuhresule en üstte mesajların sayısı yazıyor ya canım mesela kaçıncı cevabı okuduğuna dair, işte oraya tıklayınca çubuğu aşağı çekince en son mesajlar çıkıyor hepsini okumadan son cevaba gidebiliyorsun
Kfkf adm ben uygulamada bi noktaya dokundummu hemen acılmıyor donma oluyor sanıyorum cunku dokunmatık de bı sıkıntı yok özellikle foruma dokundummuu oluyor hemen acılmıyor
Mihraa adm paylaştığımız postları ve yorumları silme özelliği gelsin lütfen bazen buruya bişeyler yazıyorum eşim görecek diye ödüm kopuyor insanız dertleşiyoruz bazen bide kullanıcı adımızı değiştirebilsek çok iyi olur
DuyguDuman adm kullanıcı ismi kolayca değiştirebilme Genel olarak daha seri bir yazılım Kullanıcı engelleme Kolay resim ekleme