kubrayucel412 humaninannesi61 ayyy inşş bu zamanlar bi hemen geçsin de alayım kucağıma istiyorum bi tadını çıkar diyorum 😁😁
Ezgi2019 Defnenaz bende 6+2 yim benimkilerde büyüdü ve çok acıyo ama sıkımtı yapma canım normal şeyler ☺️
SevdeNur1412 Ezgi2019 ya bişey sorucam benimde ilk hamileliğim bizde daha mercimek büyüklüğündeyiz sizinde sağdan sola dönerken bile karnınız ve kasıklarınızda ağrılarınız oluyo mu ben çok fenayım 😔
ucmgk21 Sims35 kaşık ağrısı bende de var adet olacakmışım gibi. Ama okuduğum araştırdığıma göre rahim büyüyor ve normal deniliyor henüz doktora gitmedim gidince soracağım
Ikraeso Defnenaz bnde aynı kaderi yaşıyoruz inşllah hayırlı sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin bu defa
humaninannesi61 Ecenazz Evet gittim canım. Pazartesi günü. Bir daha kalp atışını duymaya gideceğim İnşAllah 😍 Sen ?
Ecenazz humaninannesi61 Bende gittim canım geçen hafta perşembe günü :) 4+4 dü yani. Birde yarın gideceğim inşallahhh🙏🏻