Cantanem44 Ameliyatın nasıl geçtiğini bile anlamıcaksın canım anesteziden sonra sırt üstü yatıyorsun zaten bebeği çıkarırken bastırma oluyor ama his var sadce acı vs yok hissediyosun yaptıklarını ama hiç bir acı yok ağzıma herhangi bir şey takmadılar burnuma oksijen mi ne taktıklsrını söylediler ameliyat sanki 15 dk sürmüş gibi geldi bana ama ortalama 1 saat sürmüş 11 gibi girdim 12 i geçiyordu herşey çol hızlı gelişiyor hiç bunları düşünme ben daha yeni oldum 2. Kez 👍😊😇💙👣