Cantanem44 cnm ben de sırt üstü uzanmaktan korkmuştum bide belim kitleniodu ama uyuşturduktan snr çokta rahatsız olmuosun o anda bu durumdan nefes alamadığımı hissedersen oksijen veriolar ztn o anda 2-3 nefes çektikten snr kendine geliosun :) ağzıma herhangi bişe takmadılar 🙄 1 saat kalmadım ameliyathanede, eet ittirmeleri falan hissediosun ama acı yok sadece sallanıosun :)