1PrensAnnesi Handeaslan39 ay çok sağol ya bak blmiodm onu ben bakacağım bakalım nasılmış😇😇 3ünüde alıcam
Tugba_doga 1PrensAnnesi benim kızıma tek iyi gelen kremdi diyebilirim diğer hepsi alerji yaptı kalın tabakayla filan da karşılaşmadım
1PrensAnnesi Tugba_doga hııı 🤔🤔🤔 3ünden de birer küçük gramaj alıp deneyeym baklm bzmki hangsni seweck
1PrensAnnesi Pitircikveannesi ben bepanthol daha çok olur dedm ama sudocream övüldü alırım ya küçük gramajlardan hangisni sewrse ondan devam edrm 💙💙💙