1PrensAnnesi Pişik kremi hangisini alayım ? Bu ikisi harici başka markada deneyimli önerinizi de alabilirim?
Fasulyeninannesi 1PrensAnnesi sebamedi tek geçerim değerlerindeki çinko oranı bebeklerin cilt bariyerini ileriye dönük hassaslaştırıyor ve daha çabuk pişik tekrarına sebep oluyor ki ben her markayı denedim sebamedte durdum 🌸🤰💕
Fasulyeninannesi 1PrensAnnesi sudokrem kıvamı nedeniyle bebeği rahatsız eder emilimi zor gözenek tıkıyor ama ben o kremi sadece güneş yanıklarıma kullanıyorum 😂☀
Handeaslan39 Fasulyeninannesi sebamed benım oğluma da yaramadı canım sudocream ve uni baby yaradı bende bütün kremleri denemiş olarak söylüyorum 👍🙂
Ozlenenclk Bencede sebamed benim kızım erken doğduğu için kullandığı ilaçlardan idrari çok yakıyodu ve bildiğiniz derisi soyulup kanıyordu ne sudocrem ne diyerleri işe yaradı sebamed geçiriyodu
Handeaslan39 1PrensAnnesi var canım baya etkili hemde bizim pişikle geçti ömrümüz 😂😂 deme derim herşey her bebeğe gitmiyor çünkü 🙂
Fasulyeninannesi 1PrensAnnesi o zaman bebantholle başla sonra duruma göre denersin bişiler zamanla 😇👌🏻
1PrensAnnesi Handeaslan39 ay çok sağol ya bak blmiodm onu ben bakacağım bakalım nasılmış😇😇 3ünüde alıcam