glsmdncr Nryseda 😔😔 insallah olmaz yani herkes cocugum kilo alsin diye bakar bende sezeryandsn cok korktugum icin istemiyorum
Hhhzzzlll3545 hamzayonca01 saatler kaldii 8de sezryn 🙈Allahin izniyle biz kavusuyoruzz darisi tum bekleyen hamisslerin basinaa 😍😍
Lylaalp hamzayonca01 normal de 9 Nisan da sezaryen olucaktım gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için acil Doğuma aldılar
Nuribasak Lylaalp Nasıl anladınız acaba gebelik zehirlenmesi olduğunu bende korkuyorum o durumdan da🤔
ebru23 son 24 ama bilemiyorum ara ara adet sancisi giriyo gaz sancisiyla kristirilir mi ki? sabaha kada takip edicem artik hadi hayirlisi doguma gidersem.yazarim
useyma Son gecem bu gecem..uyyamıyorum uyumaya çalışıyorum ama olmuyor..aynı bedende son gece..merak telaş endişe bir kaç duyguyu aynı anda yaşıyorum🤔☺️Bu duyguyu en son ne zaman yaşadım onu bile bilmiyorum..tek duam sağlıklı olması..sabah 9 da ameliyata giriceğim..gözümden uyku akıyor ama uyyamıyorum🤦🏻♀️🤰🏻
Yukselen glsmdncr yok bacak terlemesi falan değil o sıvının geldiğini ben hissediyorum her seferinde yeni regl olursun da böyle sıcak sıcak gelir öyle bişey ama doktor kontrolünde normal çıktı hersey
Beyza123 hamzayonca01 şafak bizimki nisanın başında bittiydi ama bizim küçük hanım pek bir nazlı çıktığı için bugüne geldik şu an şafak kalmadı son 5 saatimiz kaldı Allah izin verirse inşallah 😍🤰
Ayselll Yukselen benimde 16 günüm kaldı aynı şeyleri yaşıyoruz bende o suyu sordum yalancı sular onlar olacak dedi🤗 o kadar sabırsızım ki hayırlısı ve sağlıkla gelsin melekler🙏🥰
Emrhtugce hamzayonca01 şafak 9 grlmek bilmeyen bir zeynep asel yapmışlar keyfi yerinde çikasi yok hiç ya