Rabia2019 Kozlar 15+4 üm az önce göğüslerimin altlarında ve yanlarında minik minik kırmızı çatlaklar olduğunu gördüm 😔 bu haftada normal mi başına gelen var mı bebek yağı sürdüm işe yarar mı göğüs için öneride bulunun lütfen
gulsahhzry Rabia2019 frei oil çatlamama garantisi veriyor. Alman markası ben ona başladım. Daha önce kullanan arkadaşım sıfır çatlakla doğum yaptı
Ebrs Rabia2019 benim hamileligimin başından beri göğsümde derin derin catlaklar var canim. Yani haftasina bakmiyo olunca oluyo maalesef.
Rabia2019 Askkokuluyavrum peki şuna oluşan çatlaklar geçer mi ? Daha çok erken değil mi çatlak için yaa 😔
Askkokuluyavrum Rabia2019 canim bn zaten kilolu olduğum icin çatlarım var ama göğüsler çok büyüyor bu donem de özellikle benimkiler çok büyüdü bu sebeple sürmeye devam et daha da çok çatlamasın
GulsahMulayim Rabia2019 değil canım genel olarak 16. Hafta başlar göğüslerde çatlama, çünkü sürekli büyüme halinde. Hafta geçtikçe süt kanalları da genişler. Ben daha 16 değilim ama kilolu olduğum İçin, göğüs uçlarımda ufaktan çatlamaya başladı. 🙄
Haribo42 gulsahhzry baktım şu an ama 125 tl miş:) biraz pahalı bir şişede yetmezki hamilelik boyunca .. valla insan neye para yetiştiriceni bilemiuo bu dönemde:(
gulsahhzry Rabia2019 almanyaya giden bi arkadaşım aldı bana ama internet sitesinde ve watsons da da satılıyor diye biliyorum
Ebrs Rabia2019 evet, kirmizi kirmizi cizgiler olustu canim. Alt kısımlarında mor mor çizgiler var ☹ nasıl düzelecekler bilmiyorum
Rabia2019 Haribo42 biraz büyüdüler ever ama çatlaklarım bir anda oluştu şok oldum, 4 aylığım hiç kilo da almadım 🤷🏼♀️
gulsahhzry Haribo42 evet biraz pahalıya geliyo ama çatlamamak için mecburen aldım. Şimdi kendi internet sitesinde kampanyaya girmiş ben de tesadüfen gördüm. 3 kutusu 199 tl 2 kutusu 149 tl.
Haribo42 Rabia2019 bende 16 haftaligim boyle adet olmadan bi dolgunlasirya su an oyle sen oyle diince aynada goguslerimi inceledim😂😂
Rabia2019 Haribo42 valla görünce şok oldum 🙄 benim öyle şiş gibi değil bildiğin büyüdüler yani aşırı değil ama dışardan farkedilir şekilde, hazır senin çatlamamışken başla bir şeyler sürmeye
Haribo42 Rabia2019 valla bende diyorum bi 5 olsun oyle baslim hic karnim cikmadi cunku .. hic sevmiyorum yaa krem surmeyi valla bilmiyorum nasil yapicam son aylar
Rabia2019 Haribo42 önemli olan çatlamadan sürmek çatladıktan sonra bir faydası olur mu bilmem 🙄 moralim sıfır şuan