susamannesi Arkadaşlar kaçıncı aydan sonra yüz üstü yatmayı bıraktınız ben 8+6 yım ama hala yüz üstü yatıyorum yan yatınca uyuyamiyorum
Depresif_polyanna susamannesi şu haftada bırakılır diye bi kural yok ama belli bi zamandan sonra karin büyüyor o zaman sıkıntı çekersin bazen gece tam yüzüstü yatmasam da baskı oluyor pozisyonu degistiriyorum
Haribo42 susamannesi benim karnim buyumeden ben rahatsiz olmaya baslamistim sanki bi baski oluyodu icimde dediler oyle hissediyosan ztn yatma sakin hatta 10 haftalikken gece uykudan uyandim bi kez uyumusum oyle gece farkinda degilim nasil agrimis karnim :( yavruma kiyamammmmmmmmmmmmm😍😍😍😍
Sengulkrgz susamannesi canim zaten 8 haftalik bebegin suan cok cok kucuk o yuzden karninin uzerine yattiginda rahatsizlik duymazsin farkinda olmussundur...Bende 15 haftadan sonra yuz ustu yatamadim sebebi rahat artik edemedigimden...19 hafta itibariyle de sirt uatu yatamadim...Sen zaten iatesende yatamiyorsun o rahatsizligi hissediyorsun...
susamannesi Sengulkrgz çok teşekkür ederim korkuyorum bise olacak diye ama öyle yatmayınca da uyuyamiyorum
Sengulkrgz susamannesi suan bebegin cok kucuk canim yuz ustu yatsanda bir zarari olmaz gobek hizana cikmadi cjnku rahmin daha icerde
Sedaahmet susamannesi ben bebegin hareketlerini hissettiğim an bıraktım yüzüstü yatmayı. Yani 19.haftada 😊
eliffylmz susamannesi bi süreden sonra istesende yatamıyorsun şimdi yatabiliyoken yat bence ama yinede uyandıkca pozisyon değiştirsen yavaş yavaş soluna da yatmaya alıştırsan kendini yi olur
butterfly4 @susamannesi ben normalde hep yüzüstü uyurum başka uyuyamıyorum, şimdi gebelikte dikkat etmek istiyorum, sağıma ya da soluma dönüp yatıyorum ama sabah uyandığımda hep yüzüstü uyanıyorum, 19 haftalığım napıcam bilmiyorum 🥺
Dilara001 susamannesi vala nerdeyse 6nci ayima kadar yuzustu yattim. Daha sonra yatamadim. Zaten sen anliyosn . ister istemez yatamiyosun. Benim karnım ama 6 ya kadar cok az vardı. 6dan snra buyudu. Simdi 37 haftaligim. Birak yuzustu yatmayi yan bile yatamiyorm artik o kadarki agirlastm. Geceleri uyku denilen bise yok .
BaharSefvan susamannesi canım şimdiden alıştırsan çok iyi olur. Ben de sürekli yüz üstü uyurdum şuan çok zorlanıyorm ama mecburuz🙄
Mervednr susamannesi ben hamileliğiimi öğrendiğim gün kendimi alıştırdım yan yatmaya. Normalde asla yüzüstü yatmadan uyukuya geçemezdim ama şuan alıştım hatta yan yatınca çok daha rahat uyuyorum. Nefes alma vs daha kolay oluyor.
KYLZ Mervednr bende uykuya yan üstü dalsamda uyandığımda yüz üstü buluyorum kendimi karnım ağrıyor sonra uyanıkken yattığımda da her zaman olmasa da bazen sanki bşy batıyo yatamıyorum 18 haftalığız bu arada
hacerpamuk Mervednr ahh bennnn yüz üstü yatmadan hayatta uyuşamazdım. 1 haftadır bende hep sağıma yatıyorum yatılıyormuş