Kubrakocerrrr 14 ay oldu benim. Geçen ay ilk defa doğru düzgün doktora gittim. Prof olan 6 cm kitle var, laparoskopi ile alıp bakmamız lazım bir apse de olabilir, kötü bişey de dedi. Ameliyat tarihi bile belliydi. Sonra memleketimde jinekoloji onkoloji doktoru bulup gittim. O da kesinliklr tehlikeli değil. En fazla 2.5 cmlik bi çikolata kisti dedi. Bu ay doktorlar a ara verip soğan kürü yaptım, meryem suresi okudum. Adetim 8 gün gecikti ilk defa. Tam umutlandım derken adet oldum bugün işte. Hayırlısı