sbl89 yok cnm özel değil. Çevremdeki herkes Doğum ücreti hakkında bir sürü yorum yapıyor çok vs. Diye de aklım karıştı sadece. Memnunum yoksa doktorumdan ilgili ve detaycı olması benim ve eşimin de çok hoşuna gidiyor. Sanırım çevredeki seslere kulak tıkamak lazım. Hassas bir dönemdeyiz insanın aklı karışıyor hemen. Sizde memnun musunuz ☺