Elifhan Minel16 çekirge doruk hastanesi sühendan hanım,eğer beklemek sorun olmayacaksa mükemmel bir doktor ama en az 1 en fazla 3 saat bekleniliyor çünkü çok fazla hastası var ve 1 ay sonraya randevu bulabiliyorsun,ama mutlaka memnun kalıyorsun
SyhnHtp Esentepe emre uysal Gerek olmadıkça çağırmayan bir doktor gereksiz ilaca karşı herşeyi açıklayan takip eden bir doktor Bursaya geleli bir yıl bile olmamış ama hastası şimdiden dolu hastanede gayet güzel ayrı doğum ünitesi var yenidoğan ünitesi de var tavsiye ederim
Minel16 SyhnHtp benim hamileliğim biraz sorunlu geçiyor canım. İlk haftalar kanamam oldu. Şimdi de çok şiddetli kusmalarım var. O yüzden bana detaycı ve sürekli gidebileceğim bir doktor lazım. Sanırım yine en iyisi kendi doktorum ☺ Yine de çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
Minel16 Mercimek-tanesi Sibel hanımı da çok duymuştum orda. Ama hastane Olarak nasıl bir hastane acaba memnun musunuz
sbl89 Minel16 özel değilse ne den değiştirmek istiyorsun canım bende o doktora gidiyorum da 😳 Görünce merak ettim
Mercimek-tanesi Minel16 bende sibel hanimi cook duydum ama seda hanima gittim hani memnun kalmazsam sibel hanima gecerim dedim.ayin 2 sinde gittim daha once zubeydeye gidiyodum ama olmuyodu sira beklemek falan. Gittim hastane cok iyi doktor cok ilgili 15 haftaligim yarım saatten fazla inceldi cimsiyetini boyunu kilosunu sormadan soyledi. Cok memnun kaldim bu hafta ici tekrar gidicem.
Minel16 Mercimek-tanesi bende 16 haftalığım canım. Ama çok aşırı şekilde kusmalarım var. Biz daha cinsiyeti öğrenemedik göstermiyor kendisini hiç ☺ Evime yakın diye ceylan hastanesi biraz aklıma yatıyor ama kafam çok karıştı. Bir defa gidip denemek de fayda var sanırım 😊
Mercimek-tanesi Minel16 bencede kesinlikle deneyin. Benim evime cok uzak demirtastan oraya gidiyorum 🙂 ama kafam rahat donuyorum. Benimkide bugune kadar gostermedi. Doktorla kose kapmaca oynadı ama %100 erkek dedi.
Hamiyet Mercimek-tanesi merhaba jimere mi gidiyorsunuz sizde ? Bende demirtaşta oturuyorum jimere gidiyorum😊
Melisalihkaya Zübeyde doğum hastanesinden başak göçer çok iyi doktor hala duruyorsa Bursa Şevket Yılmaz eğitim araştırma kadın doğum bölümünde doktorun adı Reşat ama soyadi şaya yada şayan olması lazım tam hatırlamıyorum bu iki doktor çok iyi
Minel16 Nhrim 16 haftalığız sizin artık Doğum yaklaşmış ne kadar güzel. Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺ Siz memnun musunuz doktordan
Minel16 sbl89 yok cnm özel değil. Çevremdeki herkes Doğum ücreti hakkında bir sürü yorum yapıyor çok vs. Diye de aklım karıştı sadece. Memnunum yoksa doktorumdan ilgili ve detaycı olması benim ve eşimin de çok hoşuna gidiyor. Sanırım çevredeki seslere kulak tıkamak lazım. Hassas bir dönemdeyiz insanın aklı karışıyor hemen. Sizde memnun musunuz ☺